Glitter Text @ Glitterfy.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.


Tuesday 24 January 2012

Malas nyaaa : /

Hye blog ! perghh , minggu ni aku ada banyak gile homework .Cuti sekolah 5 hari tak cukup la cikgu . kerja sekolah banyaak sangaatt ni, haha . malas pulak nak buat . tapi teringat pulak azam baru kan . Azam baru nak belajar sungguh-sungguh .  so ,terpakse lah aku buat . Hahaha . Tu pun tak sampai separuh yang aku buat.  Baru siap mathematic . KHB belum siap lagi . Dah la banyaakk ! -.-'  Rasa macam nak tidur je .. lagi best kan ? Hahaha ! Korang jangan risau aku akan siapkan homework dulu baru aku tidur kayy .  ( kalau tak malas la ) hahaha ! cerita pasal homework aku , korang da siap homework ke ?! hahaha ! belum lettew .. >.< Okay lah , Nak sambung buat homework jaapp . siap je homework ni , aku nak terus tidur . Hahaha ! bye-bye korang . *.*

No comments:

Post a Comment