Glitter Text @ Glitterfy.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.


Friday 2 March 2012

Exam dah habiiisss!!! :DD


Hey blog ! lama aku tak update blog kan.. 2 minggu kot aku tak sentuh komputer ! baru nak bukak komputer mak aku dah suruh tutup balik , dia suruh aku belajar.. yelah sebab ujian 1 kan nak dekat time tu.. Terima Kasih ibu sebab buat macam tu :) kalau tak memang buku tu aku takkan sentuh lah kan.. Happy gile kot exam dah habis ! lepas ni boleh lah aku guna internet puas-puas.. Masuk je minggu depan ada latihan Merentas Desa pulaakk ! lepas tu pertandingan kawad kaki pulaakk ! perrghh , memang best lah kan ! HAHA.. Result ujian aku nanti aku share dengan korang kayy.. tapi dekat post akan datang lah ~~ tunggu dan bersabar.. :p kay lah , nak layan lagu kejapp..bye korang ; D

No comments:

Post a Comment