Glitter Text @ Glitterfy.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.


Saturday 4 February 2012

Aku tak pernah jumpa lelaki sebaik kau !

Hey blog ! dah baca apa yang tertulis dekat gambar tu ? okayy bagus . harini nak cerita pasal budak yang bernama Ammar Bin Anuar . Budak ni pandai buat lawak tau ! dalam sehari tu dia mesti buat lawak bodoh dia tu . Hahaha ! Aku tak sangka pulak dia sanggup tulis ayat tu kat dalam buku nota aku lepas kitorang gaduh haritu . Mula mula aku rasa Ammar lah budak paling jahat yang aku pernah jumpa ! Aku benci gilee dengan diaaa ! tapi bila dia da mintak maaf tu , aku okay okay je lah :) Seumur hidup aku , aku tak pernah jumpa lelaki yang jujur macam dia . Korang nak tau tak , kitorang gadoh pasal apa ? errr , tak payah tau lah . sebab aku pun dah lupakan semua tu . aku just nak cakap aku terharu bila kau tulis macam tu dekat buku nota aku tanpa rasa malu . yelah kau da kutuk-kutuk aku , lepas tu dengan muka tak malu kau tulis macam tu . Hahaha ! apa apa pun . Aku bangga ada kawan macam kau .  ;D

No comments:

Post a Comment