Glitter Text @ Glitterfy.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.


Saturday 11 February 2012

Hebat la kau ! ^.^

Hey Blog ! aku baru balik dari tengok orang main bola.. Ramai kot orang kat situ . bapak aku pulak terjerit jerit tengok dorang main bola , sakit telinga aku . Tiba tiba mata aku ni gatal pulak nak pandang sorang budak ni .. bila aku tengok balik aku macam kenal je budak tu.. rupa rupanya dia ~~ haha ! tak sangka pulak yang dia jadi Goal Keeper.. dalam ramai-ramai pemain tu dia antara yang terkecik tau.. bapak aku pun terkejut bila tengok dia . pemain-pemain yang lain semua besar besar ! tapi bila tengok dia main.. perghh .. hebat kot !!! cara dia sambut bola tu , hebat gileee ! bapak aku sampai tenganga tengok ! haha , itu lah yang dinamakan kecik kecik cili api .. bila salah sorang pemain shoot bola je , dia mesti dapat tangkap bola tu.. ha ! hebat tak ? hebaattt kaann ! tapi aku tengok sekejap je , lepastu bapak aku panggil balik.. kalau diikotkan tak nak aku balik.. apa apa pun , cara kau main bola tadi memang hebat ! buat aku cair doh ! haha. :DD

No comments:

Post a Comment